A1111dobeStock_170631053.jpg

KLASSISK PILATES

Pilates trening på matte er en økt som styrker og “forlenger” hele kroppen. I hovedfokus er det trening av kjernemuskulatur for bedre stabilitet og kroppskontroll.

Lekende og utfordrende time som inneholder flyt, fokus på teknikk og koordinasjon, hvor pust og bevegelse henger sammen. Gjennom sakte overganger mellom kontrollerte bevegelser engasjerer og strekker du musklene dine mens du utfordres til å opprettholde balansen.

Bra for

- Smerter i kroppen / Skader
- Stress og stressmestring
- Kroniske og langvarige smerter
- Fordøyelsesbesvær
- Migrene/Hodepine
- Kvinnehelse
- Psykosomatiske plager
- Traumerelaterte plager

IMG_4998.HEIC

Kroppen blir smidigere, lettere og sterkere, mens sinnet roer seg ned. Med pilates metoden kan du bidra i egen behandling, forebygge ryggsmerter, få god effekt på skjelettplager, og bygge opp støttemuskulaturen slik at du kan også mestre i din idrett.

 

Hvem passer det for?

Vi skal mestre Pilates grunnprinsippene på et rent nivå 1. Dette passer for alle- fra kontorarbeidere til idrettsutøvere. Pilates vil kontinuerlig utfordre både kroppen og hjernen din, og hindre deg i å bli sittende fast i en treningsrutine. I løpet av 8 ukers kurs får du lære 34 klassiske pilates matte øvelser for å oppnå langsiktige resultater.

Resultater

I løpet av og etter kurset vil du føle positive endringer. Du vil lære å jobbe med ulikheter i kroppen og utvikle din egen teknikk for funksjonelle bevegelser slik at du kan bære kroppen din på en korrekt måte resten av livet. 

35475048_10157879925374466_2749417902875607040_n_edited.jpg

Etter 1 gang, kjenner du forskjell.
Etter 10 ganger ser du forskjell.
Etter 30 ganger, har du fått en helt ny kropp.
-Josef Pilates-

Cafe.png