• isabelleaguileram

Hvorfor du bør trene Pilates!

Det er mange fordeler ved å trene Pilates. Målet er å bli sterkere, smidigere, forbedre balanse og koordinasjon.

Dessverre det er mange som opplever at vanlig styrke trening er utmattende og vi er konstant tom for energi. Pilates frigjør stiv kropp og tanker mens du får en følelse av avspenning og avslapning. Du kan oppleve glede og skikkelig mestringsfølelse, uten å streve med blod og tårer. DU skaper en vane av en avlappet innsats for kroppen å følge både under trening og de daglige aktiviteter.


Fordi at med Pilates styrker du kjernemuskulaturen og toner hele kroppen, så for du bedre holdning, samt økt elastisitet og felles mobilitet. Dette er en pakke for å unngå skader og plager. Ikke minst, med pilates gjennopplærer du bevegelsesmønster som gjør deg mer effektivt på både idrettsfronten og i de daglige.


Under en pilates økt kropp og sinn henger sammen. Dyp konsentrasjon som kreves til å skape en bevisst bevegelse, gjør at vi er tilstedet her og nå. Dette frigjør oss fra tankekjør og gir rom til å puste og koble av. Med pilates lærer du å velge og ta være på deg selv. Som langsiktig resultat, får du selvtillit, bedre hukkomelse og booster du nervesystemet ditt.


Hvis du trenger rehabilitering, prøv Pilates.

Hvis du trenger mental klarhet, prøv Pilates.

Hvis du trenger kjernestyrke og stabilitet, prøv Pilates.

Hvis du trenger sterkere armer og beina, prøv Pilates.

Hvis du trenger forbedre balanse, prøv Pilates.

Hvis du trenger løsne opp og gi slipp, prøv Pilates.

Hvis du vil styrke nervesystemet ditt, prøv Pilates.

Hvis du ønsker skånsomme øvelser, prøv Pilates.

Hvis du vil pushe deg på trening, prøv Pilates.



Cafe.png