Trening under og etter svangerskapet. 

Enten om du har brukt 9 gode måneder på å gro en liten spire i magen din, eller om du er midt i graviditeten, vil det uansett være store endringer i både kropp og sinn! Dette er en tid for å kjenne etter og begynne i det små.

 

Hvert enkelt svangerskap er unikt, og derfor finnes det ingen mal eller oppskrift vi kan følge. Etter å selv å fått erfare hvordan det kjennes ut å bære frem et barn, er jeg enda mer trygg på min undervisningsmetode og mine verdier når det kommer til trening for en mammakropp. 

På mine timer har alltid fokuset vært å få kontakt med bekkenbunn og kjerne, i tillegg til utsatte muskelgrupper. Vi starter med små bevegelser og justeringer, ting går sakte, og vi bruker lite utstyr. Du får likevel trent, og ofte blir du støl på helt nye steder! 

For noen er det riktig med løping, hopp og tung styrke,vekter, og å pushe grenser, dette er helt greit! Jeg vil bare formidle at disse timene her bygger vi opp kroppen sakte, men sikkert. Hele tiden med bevisste bevegelser. 

Jeg veileder i trening og yoga for deg som nylig har født, hvor fokuset er på å få kontakt med kroppen sin igjen. Områder som er i fokus er bekkenbunn, mage/kjerne, lår/setet, og skuldre/øvre rygg. Vi jobber med pust, kroppsbevissthet og styrke, innenifra og ut!

SPREK MAMMA er et konsept som startet opp høsten 2020, i lokalene til Family Sports Club. Fra høsten 2021 vil disse timene gå i nye lokaler i Sjøparken på Agnes i Stavern! 

Tid: Torsdager kl 11-12 (dato for oppstart kommer)

Pris: 110 kr pr gang 

Påmelding: Betalingen via VippsBedrift er din påmelding. Senest en time før oppstart. 

OPPSTARTSDATO KOMMER! 

Ønsker du mer info? 

post@spireklinikken.no

Cafe (1).png